מדיניות אחריות למוצרים

אנו בקבוצת סגל עושים את מירב המאמצים על מנת להעניק לכם את המוצרים האיכותיים והבטיחותיים ביותר עבור הבייבי שלכם, ומקווים ובטוחים כי תיהנו מהם .

כחלק מהשירות הניתן אנו מציעים ללקוחות אחריות במקרים בהם יתגלה פגם בלתי צפוי במוצר. אנו מתחייבים לדאוג לתיקונו של כל פגם במוצר שנמכר על ידנו (על פי תנאי האחריות) אשר נובע מפגם בחומר או בתהליך היצור, זאת ללא תמורה, והכל תחת תקופת האחריות ובכפוף להוראות היצרן המצורפות לאריזות המוצרים.

קבוצת סגל מעניקה  אחריות למוצרים המשווקים על ידה : Stokke וסגל בייבי כריתי וקידס קיד.

ניתן ליצור עימנו קשר:

שירות לקוחות – ימים א’-ה’ בין השעות 09:00-15:00.
טלפון 1-700-700-753
מייל – service@segalbaby.co.il
נשמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל שאלה גם באתר האינטרנט של החברה בכתובת: www.segalbaby.co.il.

תקופות האחריות הן:

  • מיטות – 5 שנים
  • שידות- שנתיים (לא כולל שידות בייסיק)
  • ארונות – שנה
  • מיטות מעבר – שנה
  • מיטת ילדים – שנה
  • כורסאות הנקה – שנה
  • כוננית – שנתיים
  • כסא אוכל Tripp Trapp סטוקי – 7 שנים
  • מיטת sleepi סטוקי – 7 שנים
  • מגדל למידה – שנה

אנו מדגישים: האחריות ניתנת למקרים של פגמים בייצור המתגלים בעת שימוש סביר במוצר.

האחריות תינתן לכל לקוח המציג מסמך להוכחת קניה.

ההתחייבות שלנו לשרות :

תנאי האחריות בשנה הראשונה עבור סגל בייבי : האחריות חלה בכפוף לתנאים הבאים:

  • ההובלה וההרכבה נעשתה על ידי מתקין מוסמך של חברת סגל.
  • המוצר נשאר במקום ההרכבה בלבד, או שהעברת הפריט בוצעה על ידי מתקין מוסמך של חברת סגל.
  • האחריות אינה חלה על שינוי בצבע או שינוי בגוון המוצר, קילופי צבע, הופעת “עיניים” או שינוי בטקסטורת העץ.
  • האחריות אינה חלה על סדקים לא מהותיים במוצר.
  • האחריות אינה חלה על פגם שנובע מבלאי סביר עקב שימוש רגיל במוצר.
  • השימוש במוצר או בחלקיו היה סביר ורגיל ונעשה בהתאם להוראות היצרן.
  • השימוש במוצר בהתאם למשקל מקסימלי המפורט בתעודה זו.

קבוצת סגל תפעל ככל יכולתה לתקן מוצרים בתשלום גם לאחר תקופת האחריות .

אנו עומדים לרשותכם ונשמח ולענות על כל שאלה באתר האינטרנט שלנו  segalbaby.co.il
לתעודת אחריות לחצו כאן > תעודת ארחיות2

Open chat
למעבר לשירות הלקוחות >